موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان راه‌اندازی ۶۰۵ پویش مردمی برای کاشت درخت در خراسان رضوی رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ آمار بالای پوسیدگی دندان در کودکان ایرانی | ۲۰ توصیه مهم و کاربردی برای مراقبت از دندان کودک دلایلی که موجب تلخی دهان می‌شود + راهکار‌هایی برای رفع آن با تغییر رنگ زبان‌تان، بفهمید که چه بیماری دارید زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

انتخاب هوشمندانه راهنمای خوب؛ رمز موفقیت در کنکور

  • کد خبر: ۲۲۱۵۷۱
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳
انتخاب هوشمندانه راهنمای خوب؛ رمز موفقیت در کنکور
مهمترین دلیل موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری، کنترل ذهن و خودآگاهی است.

گزارش آگهی

انتخاب هوشمندانه راهنمای خوب؛ رمز موفقیت در کنکور

با توجه به تغییرات تاثیر معدل در کنکور، مهمترین دلیل موفقیت دانش آموزان کنترل ذهن و خودآگاهی است. در این مسیر انتخاب مشاور خوب، نقطه عطفی برای موفقیت خواهد بود.

انتخاب رشته و کنکور، انتخاب مسیر آینده

استرس و اضطراب و عدم اعتماد به نفس، افکار دانش آموزان کنکوری را پراکنده و فرآیند یادگیری را کند می­کند. ضعف علمی، نداشتن برنامه ­ای درست برای جبران، تراز‌های غیرقابل قبول در آزمون­ها و نمرات پایین در امتحان نهایی از جمله مشکلاتی هستند که یک داوطلب می­تواند در مسیر کنکور تجربه کند. این مشکلات منجر به اختلال در عملکرد تحصیلی دانش اموز در دوران تحصیل خواهد شد. یک مشاور در صورتی شاهد پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان خواهد بود که با شیوه صحیح برنامه ریزی درسی و تاثیر آن بر یادگیری دانش آموزان آشنا باشد. در ادامه­ی این مقاله، با بررسی مشکلات داوطلب­ های کنکور سراسری از زبان امیررضا نشاط "دانشجوی دکتری تخصصی" به ارایه راهکار‌های مناسب برای کنترل این استرس ­ها خواهیم پرداخت.

رسیدن به موفقیت در مسیر آینده در کنار مشاوری خوب

بعضی از دانش آموزان گمان می­کنند که بعد از چندین سال درس خواندن، روش­های درست مطالعه را یادگرفته ­اند و علت افت تحصیلی خود را در سال کنکور به عواملی نظیر هوش، امکانات کم، دبیران بد و شرایط خانواده نسبت دهند، در صورتی­که با داشتن یک مشاور خوب روش­های درست مطالعه را فراگرفته و با تمرکز بیشتر و استرس کمتری می­توانند در مسیر گرفتن نتایج بهتر قدم بردارند. مشاوره تحصیلی خوب دانش آموزان را یاری می­دهند تا موانع یادگیری را از سر راه بردارد و سریع­تر به اهداف تعیین شده برسد.

امیررضا نشاط مشاوره کنکور دانشجوی دکتری تخصصی معتقد است برنامه ریزی روزانه برای داوطلبین با تلفیقی بر نکات کنترل استرس انجام داده و با ارایه بهترین نکات آموزشی، نتایج خوبی داشته است. در کارنامه وی، کسب نمره ۲۰ در پایان نامه ارشد، کسب معدل نزدیک به ۱۹ در دوره دکتری تخصصی و چندین مقاله علمی به چشم می­ خورد. او از سال ۹۵ فعالیت حرفه ­ای خود را در حوزه مشاوره کنکور شروع کردند. 

انتخاب هوشمندانه راهنمای خوب؛ رمز موفقیت در کنکور

ویژگی­ های مشاوره کنکور امیررضا نشاط

خدمات ارایه شده در برنامه ریزی، مشاوره و سنجش دانش آموزان

·         برنامه هرفرد شخصی سازی شده و در هیچ روز و ماهی برنامه دانش آموزان یکی نمی­باشد.

·         ارایه تمامی نکات مربوط به مهارت آزمون و کنترل استرس در جلسه آزمون به صورت عملی در همایش­ ها و جلسات مشاوره

·         ارتباط مستقیم دانش آموز با شخص مشاور

·         پیگیری دانش آموزان توسط شخص مشاور و بررسی گزارش­­ ها به صورت روزانه

·         برگزاری آزمون­ های:  مشاوره­ای مختص هر فرد قبل جلسه مشاوره تستی و تشریحی، جامع هماهنگ ماهانه و تک درس تستی و تشریحی در جلسه مشاوره و بررسی توسط شخص مشاور

·         بررسی و رفع اشکال درسی توسط پشتیبان درسی

·         پرسش پاسخ با شخص مشاور در کانال تلگرام

·         بورسیه تحصیلی برای دانش آموزان با معدل بالا

·         ارتباط با اولیا دانش آموز در همایش­ها و یک کانال مربوط به والدین

·         داوطلبین می­توانند در یک بازه­ای رقابت درسی با یکدیگر داشته باشند.

·         کانال تلگرامی امیررضا نشاط به نشانی @Amir_neshat_moshavere با ارایه مطالب آموزشی، انگیزشی و کنترل استرس به صورت رایگان در دسترس داوطلبان قرار گرفته ­است.

·         کانال تلگرامی انتخاب رشته با معرفی رشته­ های مختلف و روش­های درست انتخاب رشته به نشانی @Entekhabreshte_neshat به صورت رایگان در دسترس داوطلبان قرار گرفته­ است.

·         آیدی تلگرام جهت پرسش پاسخ شخصی با امیررضا نشاط @amirrezaneshat می­باشد که داوطلبان می­توانند از این طریق با ایشان در ارتباط باشند.

انتخاب هوشمندانه راهنمای خوب؛ رمز موفقیت در کنکور

در انتها امیررضا نشاط از جناب دکتر بنی­ هاشمی و سپس مهندس پژند، استاد اکبرزاده و مهندس خدادادی تشکر کردند که در این راه همراه او بوده اند تا بتوانند با برگزاری همایش­های خوب بهترین نتایج را برای دانش آموزان به ارمغان آورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->